diumenge, 9 de març del 2014

Dos anys de 'microfragments': votació

'microfragments' compleix dos anys: el 4 de març de 2012 publicàvem la primera entrada al blog.

Com vam fer l'any passat, amb motiu del nostre primer aniversari, us demanem un favor: es tracta que elegiu el vostre 'microfragment' preferit dels darrers dotze mesos i ens digueu quin és a l'apartat de 'comentaris' d'aquest post. Baix en teniu el llistat amb els corresponents enllaços.

A la nostra pàgina de Facebook publicarem els resultats de la votació.




1. Dissociació
2. Una breu interrupció
3. Pau
4. Canvi
5. Fervor revolucionària
6. Les modes
7. La Peregrinació de la Muntanya Negra
8. La dansa dels arbres
9. Visió involuntària
10. Succés
11. La casa
12. Percepció visual
13. La partida
14. La missió
15. Vides
16. Viatge de no retorn
17. Les regles del joc
18. Guanyarà el millor... cotxe
19. La mirada del pintor
20. Comença un dia més
21. Acció
22. Ritual
23. Realitat 2
24. Punt d'inflexió
25. Submissió
26. Plaers senzills
27. Irrupció
28. Decisió encertada
29. Gris
30. Última visita
31. Fi
32. Final inevitable
33. Llibertat
34. Mirant un quadre
35. En els moments previs
36. Record visualitzat
37. Evolució dels usos
38. Desconcert
39. Caça
40. Permanència
41. Records

27 comentaris:

  1. 2. Una breu interrupció. Me encanta!!!! Felicidades por la calidad y la constancia que hace de este lugar un referente importante. A seguir!!!!

    ResponElimina
  2. 36. Record visualitzat.

    Felicitats pels dos anys!!!

    ResponElimina
  3. 30. Última visita. M'agrada molt.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Hola!

    He estat badant (o sigui, observant amb la boca oberta) entre les possibilitats, i m'agraden el 36, el 24 i el 5. Desitjo molta sort al post guanyador ;)

    Una abraçadeta... sóc una mica lenta però al final faig el que toca.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies, Monelle/Carmen, Carme, mArTiNa, cantireta i els qui esteu votant amb comentaris a altres posts o a Facebook.

    Un bes


    Vicent

    ResponElimina
  6. En primer lloc felicitar-vos pel treball tant fantàstic que feu! A mi m'ha costat perquè tots els microfragments han estat genials, però em quede amb el de "Realitat2". Tal com diu el text no sempre som qui som, però la pregunta és...qué som? Contineu així!! Una forta abraçada (Vicen)

    ResponElimina
  7. Mi preferido es el titulado "Fi" (31). Me encanta la conjunción de texto e imagen. Una situación surrealista, que produce un vértigo extraño.

    ResponElimina
  8. Voto pel 36, record visualitzat, perquè em fa pensar i la fotografia m'agrada.

    ResponElimina
  9. El meu vot es per "Caça" felicitats per els dos anyns que compliu.

    ResponElimina
  10. Hola, sens dubte el meu vot és per a "Reconstrucció", publicada el 17 de febrer del passat any. Una imatge molt encertada per a una reflexió entre la versemblança i el desig quan s'arriba a una edat on és més important recrear-se que no recordar, per tot plegat la millor si n'he de triar una de sola.
    Enhorabona als dos artistes.

    Àngels Sancho

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola de nou, torne a votar perquè l'entrada triada per mi estava fora de concurs. La veritat és que la consigna era clara però em vaig deixar dur per l'apassionament i al final vaig votar la primera que vaig llegir que també és la més m'agrada.
      En segon lloc de preferència vote per "Plaers senzills" sobretot perquè hi ha moltes places redones i realment no cal esperar a la jubilació per a regolar, les rodes ja les pose jo. Brevetat i contundència plena d'implícits. Bona combinació text/imatge.
      Gràcies per ser tan complidors i efectius.
      Àngels Sancho

      Elimina
  11. Gràcies, Vicen, Mariasun, Consol, Pepi i Àngels pels vostres vots.

    Una abraçada!


    Vicent

    ResponElimina
  12. 36. Record visualitzat! Perdoneu pel retard, ho he vist ara. Moltes felicitats per aquests dos anys!

    ResponElimina
  13. Uf! hay tantos!! no se con cual quedarme... Quizás el 36. Record visualitzat ,

    pero podría decir el 2, 17, 29 , 33...

    ENHORABONA Vicent i Alfredo!!

    Un saludo de La Marca Amarilla!!

    ResponElimina
  14. a mi m'ha agradat desconcert
    enhorabona tant per les fotos com pels textos
    Gemma

    ResponElimina
  15. Gràcies, Sílvia, La Marca Amarilla i Gemma; i Àngels de nou per repetir la votació elegint entre els 41 'microfragments' proposats. És un plaer -de veritat- comptar amb les vostres visites i participació.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  16. Feliç aniversari Microfragments!!!
    Em quedo amb: “En els moments previs” (número 35). Per la cruesa descarnada d’emocions amb que es descriu els fets que estan a punt de succeir en contraposició amb la ironia del fet en si mateix i per la meravellosa fotografia en blanc i negre, saturada i amb aquest angle de càmera tan especial.

    ResponElimina
  17. 33. llibertat. brilla per ausensia

    ResponElimina
  18. Gràcies, Sergi, pel vot i per la detallada explicació. Gràcies, Anònim (supose que ets qui crec, de Xàtiva).

    ResponElimina
  19. Me quedo con Comença un dia més. La fotografía me encanta, y el texto creo que refleja nuestra realidad actual. Tenemos mucha belleza a nuestro alrededor pero estamos atrapados y sin tiempo para apreciar y valorar lo que tenemos. Enhorabuena por el trabajo.

    ResponElimina
  20. 38 Desconcert. La plaça del mercat és màgica, és passat i és futur

    ResponElimina
  21. Arribo una mica tard, però em quedo amb "Pau". Si ho he de justificar, l'explosió de colors urbans i de moviment petrificat fa un bon maridatge amb un text narratiu sorprenentment contradictori i paradoxalment relaxat. Si no ho he de justificar, doncs res, simplement Pau (i allà glòria).

    ResponElimina
  22. Gràcies, Carmen, Joanjo i El Profà, per les vostres votacions.

    Ens agrada, Carmen, la teua lectura del 'microfragment'. El Profà: un plaer llegir la justificació del vot.


    Vicent

    ResponElimina
  23. Respostes
    1. Hola, mArTiNa!

      Sembla que el 36 -'Record visualitzat'- és el que més ha agradat, així en general. Aquests dies publicarem els resultats a la pàgina de Facebook i també ací als comentaris. I en breu reprendrem l'activitat dominical amb nous 'microfragments'.

      Per cert. Pot sonar estrany que jo opine, però a mi m'agrada molt el que tu vas elegir.


      Vicent

      Elimina
  24. Doncs esperaré, perquè m'agradaria fer una entrada al meu blog amb el guanyador. Gràcies per respondre, Vicent.

    ResponElimina